2009-01-29
 13:17:55

summa av kardemumma:

På tre veckor har jag lunchat ute tre gånger.
Sparade pengar: 960:-


Go Frida, go Frida!


Visst blir du stolt mamma??
Kanske jag kan få en present för att jag har varit så duktigt?
..du har mitt kontonummer....


Anonym

bra räknat .. hur mycke kostade maten du åt i stället?? ta den summan minus 960 så får du det verkliga beloppet .. tjing .. hälsningar mr merrsersmith


Frida

Men det känns inte lika bra då fattarööö väääl!


Linda

Urs så tråkigt det låter att spara, jag är mera för att spendera. Själv åker jag till Lanzarote på måndag och då kommer jag att äta allt från frukost till nattmacka ute :-) // Kussen som spenderar sig ur krisen. Kram på dig!


Frida

Kan du inte ta med mig? Jag kan se det som en studieresa där jag lär mig att spendera pengar ordentligt!



Ge Julia en stoooor kram från mig!


Ida Kentner

Om två veckor Frida, är det dags!



PUBLICERAT: 2009-01-31, 17:41:22 | URL: http://idakentners.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: