2009-01-22
 10:26:01

pärlan

Jag kräks på folk som lägger upp bilder på sina "pimpade" bilar på facebook.
Detta fenomen ser man ofta bland småstadsfolk  - Katrineholm, Flen, Västerås etc..


Namnet på fotoalbumen brukar ofta vara i stil med:
"Min älskade volvo"
"Min stylade golf"
"Pärlan"


Jag får GÅSHUD bara jag tänker på det.
Okej om det vore en cool bil som en ny porsche, men nej, bilarna är gamla rishögar
som ägarna har målat eldflammor på, dragit in 20 kilor högtalare med extra bas och
satt dit en vinge på.


WHY?!?!

Jag skäms för er skull.


Anonym

Hur tycker du då när 14isar skriver spaltmeter om deras nyinköpta kläder ... är inte det lite samma sak!? något man är stolt över, lixom du F är stolt över det du har och gör! har jag fel?


Frida

Jag läser inte fjortisars bloggar, så jag kan inte uttala mig om de.



Om någon störs sig på det jag skriver på min blogg så accepterar jag det fullt ut käre Jocke, precis som alla får acceptera att jag stör mig på pimpade golfar.



Länge leve yttrandefriheten!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: