2009-01-19
 16:39:24

fredag hela veckan.

Jag kommer ha fredagskänsla hela veckan eftersom jag bara jobbar 4-dagarsvecka.
Tänk att en ledig dag kan göra så mycket!
Jippie jippie jippie!

På fredag blir det mys & moët.
Det funkar för mig.


Förövrigt så härjar galna kräksjukan igen. 
Jag har fått många nyttiga tips från min käre mor om hur jag ska klara mig undan sjukdomen.


"Tvätta händerna varje gång du håller på med pengar.... fast du har ju visserligen
inga pengar så du kommer nog klara dig utmärkt!"


Det är alltså inte helt lönlöst att alltid vara pank!
Pank och frisk!


Ida Kentner

Utmanad!



PUBLICERAT: 2009-01-20, 00:42:42 | URL: http://idakentners.blogg.se/
Frida

Oh no Ida... jag är inte så engagerad i sånt där!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: