2009-02-12
 11:32:53

och vinnaren är

dagens roliga
Mamma och hennes kollega får en HINK med röda rosor till jobbet från cheferna. Hon fotar
av blommorna och skickar ett mms till pappa som lyder:
"Tack älskling, men det är ju inte alla hjärtansdag förren på lördag"

Jag ser framför mig pappas min och känner hans magsår.

dagens jobbiga 
Jag vaknar utsövd efter 11 timmars sömn klockan 09.05. Mindre bra eftersom jag skulle ha varit
på jobbet klockan 09.00. Detta resulterar i att jag blir TVÅ TIMMAR försenad till jobbet - eftersom jag
måste ta mig från Vällingby till Uppsala.
Stress stress...


sandra

Det positiva är ju att du fick tid att snacka med mig lite sådär på morgonkvisten! ;) Snaaaart ses vi!



PUBLICERAT: 2009-02-12, 11:37:19 | URL: http://absolutsandras.blogg.se/
Frida

Ja, de är inte fy skam!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: