2009-02-08
 19:46:17

mäkta imponerad

över mig själv som har sprungit 8.5 km idag.
Jag startade i Vällingby och hamnade i Alvik.

Tänk att JAG hade den kondisen?!? De första kilometern var dock väldigt jobbiga,
jag var nära en eller två hjärtinfarkter. Men jag överlevde.
Till slut så kändes det som om jag kunde springa hur långt som helst!

Det känns så braaa!!

Imorgon blir det gym.


Mitt mål är att kunna springa något lopp i sommar. Om jag får med mig någon!


Sara

Haha, va roligt! Jag sprang med 8km today. Dom två sista på rent vres. Men visst. Efter 3 km blir de lättare. Då kan man springa hur långt som helst.


Frida

Tjejmilen i sommar! Eller hur! Det är ju bara 2 km mer än 8! Smaaaart huvudräkning!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: