2009-02-04
 15:04:46

lite sol, tack

I år ska jag köpa nya solbrillor!
Mina diesel har överlevt TRE somrar så nu är det dags att pensionera dem. Det är dem värda!

Jag har hittat så snygga Tiger och Fendi brillor!!

Kan det bli vår nu, tack!




anna

Vill du bli veckans blogg ?

Frida

Nää


Sandra

Hahaha! KLockrent frida! "Nää".... du är för rolig.



Jaa, sol skulle ju inte sitta helt fel! Själv har jag ett par äkta, tre år gamla, något repiga H&M-brillor, DET DU! ;)



PUBLICERAT: 2009-02-05, 22:47:13 | URL: http://absolutsandras.blogg.se/
Frida

H&M är bra skit! Hur har dina brills överlevt TRE år? Sjuuuukt!



Men ska det vara brillor så ska det vara ordentligt! :) För min del iallafall!



See you soooon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: