2009-02-08
 23:45:02

hmm

Ska man kanske klippa sig till sommaren...?



sandra

Huuur då?!



PUBLICERAT: 2009-02-09, 10:58:59 | URL: http://absolutsandras.blogg.se/
Ida Kentner

Du kommer säkert ångra dej! Jag gjorde det förra sommaren, och Sandra också. Snacka om att sakna sitt långa hår!



PUBLICERAT: 2009-02-09, 11:02:35 | URL: http://idakentners.blogg.se/
Sara

Jag tycker du ska testa! Det växer ut. Jag funderar på att klippa det sådär kort kort igen. Fast på sommaren när de är som varmast kan de va skönt att sätta upp. Men jag antar att du inte funderar på att klippa det SÅ kort.


Frida

Jaa jag skulle gärna ha långt hår. Gärna längre än vad jag har nu. Men det är så saaatans slitet. Det kanske skulle må bra av att kapas..



Nää lika kort som dig Sara klipper jag mig inte. Det skulle jag kunna göra om jag hade lika rakt hår, men affro som jag är så vore det osmart.


Anonym

What?! Nooooo! Du har jättefint tjockt hår. Det är ju på sommaren du ska stoltsera med ditt fina långa hår :)


Frida

jaha... jag får väl helt enkelt börja kamma mig istället!


Malin

precis frida! du kan få låna en kam av mig



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: