2009-02-20
 12:09:33

det där med framtiden

Idag ringde facket mig hux flux.

De, eller han som ringde, undrade hur jag mådde, hur jag har det på jobbet etc etc... och så ville
han ursäkta att han inte hade ringt på länge och menade att han inte hade glömt bort mig.
Det är väl snarare jag som har glömt bort honom. Eller facket.

I 40 minuter pratade han om omställningara på SVT. Vad som kommer att hända, vad som troligtvis inte
kommer att hända och hur det kan påverka mig i framtiden.
Det var väldigt givande och jag måste verkligen säga att jag uppskattade samtalet, även om det
varken resulterade i mer jobb eller högre lön.

Tack tack Unionen!


Malin

Själv tycker ja unionen består av ett gäng senildementa damer och herrar som inte har koll på vilka papper de får in eller inte får in



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: