2009-02-06
 08:36:00

all in, extra allt, tack!

Att flytta ihop med en tjej måste vara samma sak som att ens föräldrar skiljer sig.
Man får dubbel uppsättning av allt.
Sen Lina flyttade in hos mig så har jag plötsligt dubbelt så mycket kläder, skor och väskor.
Och skilsmässobarn får ju julklappar och födelsedagspresenter av båda sina föräldrar på högtider.

Jag frågade mamma här om dagen om inte hon och pappa kunde skilja sig så jag fick dubbelt 
av allt. Men hon menade att de nästan levde som skilda, eller som särbo iallafall eftersom pappa
jobbar i Stockholm i veckorna. Sen så dejtar de på helgerna.
Men det får ju inte jag ut något av. Typiskt!

Man kanske skulle konvertera till lesbisk. Då har man alltid dubbel uppsättning?
Fast det är ju det där med sextet som tar emot lite. 
Jag skulle inte känna mig helt bekväm. 

Celibat lesbisk då?

Eller också så nöjer jag mig bara med en inneboende.




sandra

Nej, jag menade inte att jag kände mig misslyckad för att jag inte har nått heltidsjobb. Utan kontentan av allt var att jag menade på att jag tror att vi alla någon gång känner avund gentemot våra vänner eller bekanta, det behöver inte vara negativt, men min vän jag hade diskussionen med menade på att han ALDRIG tänkt så. Det tror jag inte på.



Well... nu ska jag BARA koncentrera mig på nästan helg och vin vin vin! :)



Pusspuss!



PUBLICERAT: 2009-02-06, 11:49:44 | URL: http://absolutsandras.blogg.se/
kizzy

Är det inte just sexet som lockar, om jag får fantisera lite?



PUBLICERAT: 2009-02-13, 11:06:58 | URL: http://kizzy.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: