2009-12-10
 10:03:59

fredagstorsdag

Mjusikbrallor, ett glas rött och en bra bok i soffan står på dagordningen efter jobbet.

Imorgon är jag TOKLEDIG.

La la la la laaaaaa

Jag är så lycklig över mitt förlängda vik (6 månader!!!) så jag sitter och tittar på en weekendresa
till mig och min sambo.

De är jag lätt värd!
Fly´n die... eller jag menar Ryan Air har ju tokbilliga biljetter.



Milano kanske?


sara

HAhaha, visst är det svååårt att hålla sig. Det billiga väger då kan man resa med handbagage OCH sitta trångt utan att kissa.


Frida

Jaa jag är så sugen på att komma iväg igen. Det är så roligt att ha lite resor att se fram emot.. och med Ryan Air blir de ju inte så dyrt!

Ses imorgon!!!


Lina

fortfarande london baby. london.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: