2009-12-08
 09:39:55

då var de klart!

Jag överlever även i vår när det gäller jobb på SVT.
Nu ska jag ta chansen att utvecklas.
Utvecklas utvecklas utvecklas!

Det här ska jag naturligtvis fira ikväll med glögg, Peter Jöback,
diskning, städning och kanske en julstjärna.



Livet på Nordnytt 2007




En och annan ren blev självklart med på bild.
Bilden över ska nog föreställa en ko - den till vänster alltså.






Två tomtar från Nordnytt som jag ser fram emot att få partaja med 23:e januari då
jobbet har en STOR fest för hela landet.
Stjärnreportern Johan och stjärnfotografen Jimmy.


sara

Ååå, sköööönt skönt skönt. Tusen miljarder Grattis. Vi måste fira.. typ Lördag kväll i din lägga kanske. Du börar 12 å jag ska kolla lgh i lovley vällingby. deal?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: