2009-08-11
 16:31:06

Jag önskar mig pengar

Jag hade ballehäng med Sara igår... då säger kvinnan:
"Jag tycker att det kan bli höst nu".
Tokiga kvinna - Tänkta jag utan att våga säga det.
Hennes argument var att då kunde hon få börja använda tjocka tröjor igen...

IDAG förstår jag vad hon menar.
Jag har hittat massor med fina stickade tröjor som jag vill köpa NU NU NU.
Odd Molly, Dagmar, Grandpa etc etc.
Det finns så sjukt mycket fina tröjor som jag vill köpa och mysa in mig i med
cappucino, tända ljus och ett ton böcker.
Åååååh!

I år funderar jag även på att vara lite wilde and crazy och använda min gråa pälsväst
som jag inhandlade i ren idioti januari 2005.
Det kanske är dags att inviga den nu... si så där 4 år senare?
Hell yes!

Höstern/Vinterns inköpslista
Stickad tröja (som helst ska passa till pälsvästen)
Vinterjacka (ska jag sälja eller spara de två gamla?)
Svarta stövlar.


komsi komsi lööönen.
komsi komsiiii!
I blad you.




Odd Molly


Sara

Men eller huuur. Myspys! Jag vill ha massa med. Synd att Dagmar är dyrare än en lägenhet i Sköldinge är ju en annan femma.


Frida

haha skön liknelse!

Fast då får man tänka att lägenheter i Sköldinge är apbilliga! hahaha...

Vi måste ta en leta-kofta-dag på NK snart!!!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: