2009-08-14
 18:22:13

Sagan om Fridas Fredag



Idag på min lediga dag så var jag fantastiskt duktig och gick till tandläkaren
för att de om min tand levde.
Ni kanske minns min senaste tur på Stureplan som slutade i ett magplask som
nu har resulterat i två ärr och en lagad framtand.

Idag gjordes den sista undersökningen för att se om min tand levde.
Eller om den hade strykt med den där kvällen på Solidaritet....

and....
it's....
ALIVE!!!!!!!!!



Detta firades såklart med en godispåse från Make Up Store.
Man måste ju peppa sig själv.

Jag inhandlade bland annat en MÖRKGRÖN ögonskugga som jag hade tänkt att
använda på kvällen.

MEEEEEEEN.
Eftersom jag suger marsvinsba**e på att sminka så såg jag ut som en
tjackh*ra.

Tack godegud för tvål och vatten.
Och för läppstftet invisible
För det är just vad det är.
invisible.



Ikväll ska jag gå ut med min osynliga make up och hålla klackarna
i styr. Sist jag slog på nosen så hade jag sandaler, sockeplast, lågklackade,
tygskor...
IDAG ska jag ha mina eiffeltorn skor på mig.


Det kan bara bli fel.


Anonym

gud vad vacker du är!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: