2009-04-17
 09:26:59

pink som i färg - inte avföring

Jag har ÄNTLIGEN köpt en ny mobil.
Den var skitbillig. Bara 1 krona.

Sen att det kommer dimpa ner mer eller mindre dyra räkningar i 18 månader
är inget som jag vill tänka på.
Blunda. Glöm. Tänk på nått annat.



En ROSA mobil unnade jag mig.
Varför inte liksom?
Det känns skittöntigt och coolt på samma gång.
Lite samma sak som att min bror kommenterade att det var "coolt att jag hade en kalles-kavjar-mobilband/mobilsnöre.".
När mamma sedan sa att det var HENNES mobilsnöre så var det helt plötsligt inte coolt längre.
Då blev det töntigt.
Henke menade att JAG skulle ha haft en tanke bakom mobilsnöret, - att det skulle vara lite töntigt.
Medan mamma bara inte förstod bättre, utan tog det första bästa hon hittade.


Det ligger nog lite i det.


sandra

Rosa är coolt. :) Snygg!



PUBLICERAT: 2009-04-17, 11:32:08 | URL: http://absolutsandras.blogg.se/
Rasmus Holm

Fan vad dyr, jag köpte samma modell (fast i vitt) för 0 kr. Å andra sidan kommer jag att ha räkningar i 24 månader, så det kanske jämnar ut sig? :P Luren är för övrigt jäkligt smutt, bra val!



PUBLICERAT: 2009-04-17, 13:52:14 | URL: http://sargeholm.blogspot.com
Malin

Jag kan inte låta bli, men ja tar åt mig liiite av äran till att både du å sara numera e liiite mer rosa än innan! hahaha!


Frida

hahaha ja klart du ska ta åt dig malin!

Sen så tänkte jag att jag matchar lite bättre på din 25årsfest!

Fast nått mer rosa blir det såklart :)



Rasmus, 0 kr var liiiite billigare. Men för 1 kr så behöver man inte skriva ett livskontrakt med telia, utan bara 18 månader. hihi..


Linda

Tack för att du stödjer Sony Ericsson vi behöver all hjälp med försäljning vi kan. Vi går back en mille om dagen just nu, det är lite mycket kan jag tycka. Hoppas att jag inte får kicken.

Kram Kussen.


Frida

Klart jag stödjer Sony Ericsson!!

Absolut det bästa mobilmärket!

Kraaam!

(å klart du INTE får kicken)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: