2009-04-20
 20:46:48

damp

Jag börjar känna av min bokstavskombination nu.
ADHD ABCDEFG..... Ja, jag har väl i stort sett hela alfabetet.
Jag måste göra något. Ha något att se fram emot.
Jag vill åka till Växjö, Härnösand, Linköping, Lund och Danmark.
Nu. Helst på en gång. Samtidigt.


Det var relativt lugnt på jobbet idag så jag bredde ut mig som en padda i soffan med min bok.
"Caaaalle, kan inte du ge mig en frukt. Helst ett päron".  säger jag.
Jag får ett päron.
"Är det ingen som skulle kunna tänka sig att läsa lite för mig ur min bok?" undrar jag.
Men när Henning blänger surt på mig och hotar med "UTMANA INTE ÖDET FRIDA"
Då inser jag att jag nog ska ligga lite lågt.


Imorgon ska jag komma till jobbet med svansen mellan benen och bjuda på frukt.
Med min bok såklart.



.....

kom till linköping och drick vin med moi i trädgårdsföreningen.


Frida

trädgårdsföreningen? blommor och bin och sånt? haha


sandra

Jaaaa, snart får du komma upp till Härnta och träffa Nicke och vårat huuuus! Då blir det att mysa med alkohol på altanen och njuta av solen! Jaaa! :D Förstår för övrigt din facebook abstinens... stackare. ;)



PUBLICERAT: 2009-04-21, 08:42:17 | URL: http://absolutsandras.blogg.se/
.....

Blommor och bin, det låter lite töntigt tycker jag.. Vinberusning med romantiskt powerälskog


Frida

Kallas du något annat än "....." ?

Det låter lite töntigt tycker jag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: