2009-04-19
 19:57:23

go Frida, go Frida

Idag har jag tagit mitt förnuft till fånga och bara gjort nyttiga saker.

Jag har:

1. Söndagsfika med tjejerna

2. Köpt tre fantastiska böcker. (Allt Om Vin, såklart, Vem är Björn och vem är Benny, av Fredrik Lindström och Stieg Larssons tredje och sista bok) Här jävlar ska läsas. Det är väl ändå ett vårteckan om nått, att man börjar läsa böcker igen.

3. Avlutat mitt Facebook-konto. Våga vägra säger jag bara!!! Jag behöver faktiskt inte veta vad alla gör hela tiden.

4. Bokat upp en date med en vän som jag inte träffat på ett år.


Nu önskar jag mig lediga dagar på balkongen med mina nyinköpta böcker! 
Lite sol tack också!



Hejdå ansiktsboken.


Lina

Allt om vin, alltså, jag blir såå stolt! :) då får du kanske lära dig att det vinns fler viner än vitt och rött. love ya!


Frida

Jag ska lära mig så mycket så jag kan lära DIG något! hur nu det ska gå till!

pussipuss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: