2009-04-21
 16:44:36

ehh..

Asså det här med facebook.

Nu VET jag ju iallafall att jag kan sluta.
När som helst.
Att jag INTE är beroende.

Så nu kan vi kanske lämna det bakom oss inte prata mer om det?!


Nu ska jag gå och simma.
Men jag måste simma fort som fan för jag måste vara hemma till 21.00 så
jag kan hämta ut min Vin-bok på posten.
JIPPIE!



.....

då får du börja tipsa om lite viner!

mitt tips till dig är kanske inte så orginellt men

några favoriter från Miguel Torres är



Torres Gran Coronas Reserva

och den lite billigare torres san valentine.



PUBLICERAT: 2009-04-21, 18:04:30 | URL: http://www.youtube.com/watch?v=I_gaLu0VoxE
Frida

Vilketn fantastisk idé! Klart att jag ska börja tipsa om viner!

Det första vintipset kommer efter helgen!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: