2008-09-01
 22:35:56

Världen är allt bra jävla liten

Tunnelbanan består vanligtvis av 8 vagnar.
En vag består av 48 platser.
Detta blir tillsammans 384 sittplatser.
Tunnelbanan går (MINST) var tionde minut ut mot Råcksta.

Inte så stor sannolikhet att man träffar någon man känner.
Nej.
Det gjorde jag inte heller.
Däremot så satte sig den jävla alkisen bredvid mig IDAG IGEN.
Ni vet, han som ville bjuda mig på muffins sist.

När han satte sig bredvid mig så började han prata, - igen.
"Nej... jag orkar inte" tänkte jag...
Jag tittar upp ut min bok och säger:
"Idag vill jag faktiskt BARA läsa min bok och INTE Prata med dig!!!!!!!"
Så tittade jag ner i boken igen.

Inte för att jag tror att han minns att han har pratat med mig tidigare.
Men det kändes bara bra att säga så.

De dras till mig.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: