2008-09-14
 22:40:04

Pirr

Nu.
I samma stund som jag plockade fram backpackerväskan, så smög sig resfebern fram.

Vi ska verkligen åka.
Jag längtar till och med efter att få sitta 11 timmar på flyget mot Bangkok.
Vi ska spela massa spel, dricka vin och ladda inför solen.

Så här ser planen ut:

Arlanda - Bangkok
Bangkok - Kuala Lumpur
Bränna pengar i Kuala Lumpur och dricka en screaming banana benshi åt kussen.
Efter två nätter i KL så åker vi vidare till Tioman Island.
Där ska vi sola, sola, sola och bada. 

Livet leker.

SYND att jag inte har en filmkamera (orutinerat av en fotograf?!) det hade varit så jäkla roligt
att klippa ihop filmen när jag kommer hem... men men.. så går det när man prioriterar en systemkamera framför
en filmkamera.
Har du en att låna ut?



Tioman Island baby!



Linda

Har du inte kamera i mobilen? Så att man får dokumentär känslan i filmen som Blair witch project? Eller var den filmen innan din tid? Jag vet att jag är gammal :-)


Frida

Men kameramobilen är ju dåååålig! Iallafall om man vill filma :)

Jag minns Blair witch project väldigt väl. Det jag minns är att jag var skräckslagen och inte kunde sova på fyra år. Haha!

Jag trodde ju att allt var på riktigt. Lättlurad idiot!


mannen

Ser ut som Monkeybay. Jag har solat vid den stora stenen längst till vänster. Passa dig för varanderna!

obs glöm inte cyklopet - grymt bra snorkling!



ps tänkt på att dom är muslimer, vette fan hur det var med groggen, tror att dom mest sålde öl när jag var där.








Frida

Det var det första vi kollade upp, - om de sålde vin. Allt är kirrat å klart!



Tack för tipsen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: