2008-09-15
 10:39:22

Pretty soon

Herre GUUD!
Imorgon kommer Lina och Sandra till mig!
Det betyder att jag åker i övermorgon!!!


Maria

Hej! Det är ju du... Frida! :]

Kul att se dig här :]

Tack förresten! Våran soffa är köpt på Nordik i Linköping för ca 9000:- och märket är Forninova, finns säkert att köpa i andra möbelaffärer också.

Hoppas du får en härlig resa!

Kram



PUBLICERAT: 2008-09-15, 11:44:37 | URL: http://lifeofmia.bloggagratis.se/
ida

Åhh ni får ha de så himla underbart nu. behöver ja visserligen inte säga;P Men ni får njuta lite extra åt oss som är kvar i sverige helt enkelt:)



PUBLICERAT: 2008-09-15, 18:07:47 | URL: http://www.idapersson.se
Tina

Jag är så fruktansvärt avundsjuk! Se till att verkligen inte längta hem överhuvudtaget, det är ett hån mot alla oss hemma i höstmörkret! =) Ha det så bra, sköt om dig! Kram


Frida

Tack tack tack!

Jag hoppas att jag kommer hem som en pepparkaksgris och inte som en kräfta! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: