2008-09-08
 09:50:54

Paradiset

För er som vill spana in vart jag kommer hålla hus nästa vecka....

http://www.payabeach.com/

Åååå jag kan knappt vänta!


Tina

Va elakt Frida.. du förstår ju att jag inte alls blir avis! =/


Sara

Men inget slår väl ett regnigt Paris?

Åå, ni kommer vi de lovley!


Yohanna

Jag längtar inte aaaaaalls bort från jobbet nu nej..


Frida

Sommar, sommar sommaaaaaar!


Linda

Anders och jag åkte till Tioman när han hälsade på mig i Malaysia, ljuva minnen därifrån :-) Du kommer få det underbart. Skulle du kunna göra mig en tjänst när du är i KL gå till TGI fridays och beställ en screaming banana benshi. Det gjorde jag varje fredag när jag var där, en gång var vi ett helt gäng och för att försäkra oss om att alla skulle få hade vi med oss två påsar med bananer för sprit fanns det alltid :-) Have fun!


Frida

Hahaha! jag lovar att jag ska beställa en screaming banana benshi! Du ska få bildbevis när jag kommer hem!

Läääängtar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: