2008-09-30
 09:52:22

Jag hittade Nemo

Igar sa dykte jag for forsta gangen i mitt liv.
I 30 minuter sa var jag under vattnet och tittade pa fiskar. Vilken fantastisk kansla!
Jag maste gora det igen!

Forst var det en obehaglig kansla... jag menar.. det ar inte direkt varje dag jag andas under
vattnet. Det ar till och med svart med snorkel :)

Hur som helst sa var det helt fantastiskt och jag vill gora det igen, igen och igen.
Vi sag Nemo-fiskar och andra roliga krabater. Jag blev livradd nar vi stotte pa tre stycken STORA
plattfiskar som var en meter langa. Paniiiik!
Men de tittade lika forundrande pa oss, som vi pa dem.

Pa vagen tillbaka fran dykningen sa stannade vi pa ett annat stalle och snorklade lite.
Sa sager dykledaren: "Har sag de hajar igar. Inte farliga, men 1.5 - 2 meter stora"

Farliga eller inte,
Jag hade anda dott av chock.

Nu narmar sig hemresan.
Imorgon aker vi till Kuala Lumpur igen. Och dagen efter det Bangkok.
Sen fredagmorgon landar jag pa svensk mark igen.
Ma sa gott vanner!



Sara

Åh vad kul det låter att snorkla, häftigt att se alla fiskar. Kommer du hem snart och visar lite bilder? kramar


Tina

Åhh, det är ju såå härligt att dyka/snorkla å titta på alla fina fiskar..=) Jag längtar till nästa gång jag får chansen till det. Sköt om dig och ha det så bra de sista dagarna! Sen får du allt lägga ut massa bilder=) Kram


Rasmus

Kul att höra att du trivs som fisken i vattnet (höhö). Njut av de sista dagarna och ta ett par drinkar för mig också ;)



Kram!



PUBLICERAT: 2008-09-30, 15:32:30 | URL: http://rasmusholm.blogg.se/
Yohanna

Förstår du nu varför skräcken blir till kunskap och fantaaaaastisk njutning?? Det är grymt med dykning!! :) Man blir ett med fiskarna i deras värld :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: