2008-09-06
 18:18:28

JAG behöver RÅD!!!!

Är 4966 kr för dyrt för en lägenhet på 38 kvm.
Det är en nybyggd 1,5 :a med STOR balkong, nära tbana,
öppen planlösning, parkettgolv...
jag älskar den.
Men är det för dyrt kanske???

Jag blir galen!
Kan inte bestämma mig.


Ge mig råd snääääälla!!


Adam V

Hej Fridski !!

det lät ganska saftigt.. Men har du råd - kör !!

nu ska jag Öla vidare.. wiii

vi hörs, o kom ihåg, de blir bra oavsett hur du gör!

kram


Yohanna

Låter som ruskigt mkt pengar. Men du får gå till dig själv och se det som att du har 2000kr mindre att "spendera" (läs: Spaaaaara ler) varje månad. Det är ju så det blir. Blir det närmare jobb/tåg mot Uppsala? Allt möjligt du kan värdera in. Huvudsaken du inte får knega som sjutton för att ha en dyr hyra ju!! Var ärlig mot dig själv, vill du ha den och det är viktigt för dig; vad väntar du på? Kör på! Men är det så du är orolig, is i magen och vänta...


sussu

låter dyyyrt men tycker du att du vill lägga de o känner att spendera mindre på annat så kör på, men de är ju vaddu själv känner du har råd o lust o lägga. Låter farligt dyrt när man bor själv men men känn efter puss på dig friiidaaa


Frida

Svårt svårt svårt...

det lutar nog åt att jag inte tar lägenheten ändå!

Tack för alla råd!



1700 kr mer i månaden är faktiskt 20 400 kr på ett helt år! Vilken trevlig resa man kan åka på för dem pengarna!


sara

Spara pengarna å köp en lägenhet sen närmre stan. DÅ är det värt att lägga 6000:- på sitt boende. Din lilla minilägnhet är ju mysig!


Frida

Jag tänkte faktiskt så Sara... även om det tar 215 år att spara ihop till en kontantinsats.

Men jag lägger hellre 6000 kr på något som är MITT än 5000 kr på något jag hyr.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: