2008-09-04
 10:16:28

Frida von Nöhrd

Jag har blivit så duktigt på att läsa.
Enligt mig själv.
Jag har upptäckt en svensk författare som heter Denise Rudberg.
Hon skriver fantastiskt bra böcker om välbärgade kvinnor i 30-årsåldern som lever
loppan i Stockholm.
På två veckor har jag läst en bok på 500 sidor!
Nördvarning!
Nu ska jag gå och köpa min tredje bok av Denise. Jag läste ut min andra
på tåget till jobbet.
Det känns nästan som att skiljas från en vän. Jag vill läsa meeeer!
Som sagt.
Nördvarning.

But I like it.


  

Nästa bok blir o.s.a


sussu

höll i en av dom där böckerna o tyckte dom verka bra, då kanske man ska ta o köpa sig en då eftersom du rekkomenderar dom. kraaaaam


Frida

Jaaaa! Gör det! Otroligt bra böcker!!



PUBLICERAT: 2008-09-04, 16:33:22 | URL: http://fridadanielsson.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: