2008-09-13
 12:34:55

CD-skivan lever vidare

Hur är det ens möjligt att man vaknar trött efter att ha sovit 10,5 timme??
Otroligt!

Igår skulle jag leta fram dvd:n U2 Go Home - Live from Slane Castle.
En kär favorit!
Jag öppnade min träkista som min älskade morfar så fint har snickrat ihop. Där
i brukar jag lägga allt..... som jag inte vet var jag ska lägga. 
Så det finns massa skit där i, - skit som jag inte vill kasta.
Ja, ni förstår.

Jag hittar skivan. 
Men så hittar jag en till... och en till.. och en till.
Tillslut har jag hittar en tjugotal skivor.
U2 blev som bortglöm, och istället så blev jag väldigt nyfiken på att veta vad alla skivor innehöll.

I flera timmar satt jag framför datorn och gick igenom skiva efter skiva.
Det var så himla nostalgiskt och roligt. Musik som jag lyssnade på gymnasiet, 
på olika resor, till och med högstadiet.
Jag är så GLAD att jag har sparat allt!
Jag hittade även en del saker som jag producerade på högskolan, NEVE, skoterinslag, pimp my girlfriend mm mm.
Detta måste vi Sara!!!!!


En del av det som jag kunde tänka mig att kasta...
.. det var fler skivor som jag ville spara..


Sara

Åååh my god. Det där måste vi se. Så otroligt dåligt och pinsamt men ändå kul.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: