2008-10-08
 09:22:20

Hårresande fakta

Jag var hos frissan i lördags.
Planen var klippning och färgning.

När jag sätter mig i stolen så säger frissan:
"Det här är slitet....Jätteslitet....Förstår du....Otroligt slitet.. Usch!.. SLUTA använda plattången..
du eldar ju upp håret!!"
Jag fick mig en rejäl utskällning.
Pinsamt.
Nu har jag lovat min frisör att sluta använda plattången.
SJUKT svårt när man är en krulltott som jag!
Jag är en plattångholist.

Jag har nu investerat i en ny fön som ska vara bra när man ska föna håret rakt.
Jag testade igår. Fan vad svårt att göra det på sig själv.

Men träning ger väl färdighet...



Krulltott von Danielsson


Tina

Du har ju jättefint lockigt hår.. du behöver ingen plattång! Hur blev nya frisyren då?



Lycka till med nya hårfönen, jag måste oxå köpa en ny, min brann i lördags!



Hoppas allt är bra. Kram


Frida

Näää mitt hår ser för taskigt ut alltså, men tack ändå! :)

Den nya frisyren blev mörbrunt och sen 3-4 cm kortare! Nu måste jag lära mig att föna det rak.. det är jättesvårt ju!

Kram


Sara

Jag tror att det kommer bli finare lockar sen när de inte blir bränt tre gånger om dagen länge. Sen får vi ta å gå förbi den där fisörsalongen där de säljer billiga shampoon å köpa ett bra så kommer bli fine fan.

Stå för din krulliga hår!!


sussu

skit snyggt frida=) Men visst är de alltid lika kul när frissan börjar med att säga OJ VA SLITET haha. Men nu har jag hittat en som inte sagt så en ända gång hon är snäll =) Sen brukar de komma använder du inpackning i håret, de borde du börja me haha. Puss på dig ser ut som ni hade de toppen i malaysia kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: