2008-10-10
 09:39:22

Go Fredag, Go Fredag!

Jippie - Det är fredag
Jippie - Jag ska en sväng till TV-huset idag
Jippe - Mamma kommer till Sthlm
Jippie - Jag ska shoppa idag
Jippe - Jag slutar tidigare

FAN - Jag har glömt min mobil hemma, igen.


Sen ett litet förlåt till alla grannar om de stördes av att jag bakade äppelkaka kl 01.00 i natt
samt dammsög lägenheten kl 06.30 imorse.
Men mamma kommer ju!
Hon måste ju tro att jag allid har nybakat och städat hemma.
Taktik.


Rasmus

Helt rätt tänkt :P



PUBLICERAT: 2008-10-10, 11:19:25 | URL: http://rasmusholm.blogg.se/
Malin

Haha! Bra taktik där! Jag körde samma med min mamma i jönköping till ja inte orkade längre. hon hälsade helt enkelt på för ofta! haha! Då fick hon se sanningen en gång!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: