2008-11-25
 19:30:11

Fuck off and DIE!

Glöm det.
Rubriken skulle bara locka er hit.
Så nu är det bara att fortsätta att läsa.

Ikväll firar jag!
För jag har rekord i räkningar.
Och rekord är väl till för att firas??

Det blir ingen jävla shopping eller dyra krongrunder mer i år. Så är det bara.
Jag måste spara. Vill man, så kan man. 
Jag vill. Jag kan.

Idag har jag begravt min Cheap Monday jeans. Tackar fan för att de heter "cheap-monday".
Kvalitén är ju inget annat än billigt skit.

Det var annat förr. Då var det bara att sätta på ett Paddington-märke så var byxorna
som nya igen. 
Nä, hädan efter är det märkesjeans som gäller. 

Jag har handlat klart julklapparna för i år. 
Detta köpte jag:

LANCôME! 
Hurra hurra hurra hurra.
Jag kan bara sitta och titta på burkarna en hel dag. De är så vackra. Sen gör hudkrämen
mig minst 10 år yngre.
Tänk att få uppleva 13-årsåldern igen. 
Fantastiskt!
Julklappen är självklart till mig själv.
Jag är ju trots allt min bästa vän.

En kort resumé från Berns och The Roots igår.
Fantastiskt!
Gudomligt!
Härligt!
Musik är livet.
Lika så vin.

  

Till sist:
Jag har köpt ett par vinterskor.
Jag köpte dem för att dem var varma. INTE snygg.
Hur vuxet är inte det då!?!?!
Jag är mäkta imponerad av mig själv.
Dessa fast svarta.



Sara

Frida din lilla smyg-norrlänning. Det heter ju snyggA inte snygg. Puss på dej


Frida

Åh neeeej!

jag skrev fel.

Jag skäms!


Ida Kentner

Jag och Sandra är i precis samma sits.

Vi tyckte det var roligare på Bauhaus än

i alla affärer på Birsta. Fy..



PUBLICERAT: 2008-12-01, 03:00:08 | URL: http://idakentners.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: