2008-11-27
 17:45:57

Radioaktiv idiot

Inte nog med att jag har slarvat bort en kartong som jag MÅSTE ha NU!

Jag har även lyckats att boka en tvättid den 31 november.
Väligt bra med tanke på att den "31 november" inte finns i kalendern.
Åååå! Jag får fan köpa strumpor snart!

Nej nej nej.
Spaaaaara är mitt nya koncept.


Idag har jag besökt forsmark.

Inte forsmark som i ort. Utan forsmark som i kärnkraftverk. Visserligen har jag gjort det
förut. Men idag har jag fått GÅ IN och tittat hur det ser ut innanför murarna.
En miljar säkerhetskontroller och massa konstiga robbotröster som pratade med mig.
Jättespännande!
Jag fattade NADA av det som skedde där inne.
Men kul var det!

På lunchen så var det en kärnkraft-nisse som skojade lite om att man skulle kunna
sköta Reaktorn hemifrån.
"Jaa! Som Homer Simpson gör i ett avsnitt!!" Säger jag upprymd.

Ingen fattar, utan kollar på mig som om jag var en idiot.
Pinsamt.

(namnlöst)

Påväg hem från Forsmark. Mörkt och vackert.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: