2008-11-28
 10:39:27

Polarisationsfilter

Jag funderar starkt på att köpa ett polarisationsfilter till min kamera.
SJUKT finare färger!!



La la laa money money money!

Men det är inte så dyrt.
-billigare än en kväll på korgen faktiskt.


Sara

Tänk OM jag haft kvar mitt extra jobb på expert. Då hade du kunnat få ett sånt för samma pris som ett glas vitt på Inferno. Nästan iallafall...


puss

puss puss, de är tanken som räknas!!


Linda

Vill du att det ska bli gratis laddar du ner ett bildhanterings prog från nätet och fixar till bilderna efter du tagit dom, sjukt lätt :-) En som nyss har gått en Photoshop kurs.


Frida

Men lindaaaa! Halva nöjet är ju att få SHOPPA filtret!

Det borde ju du veta!

Shopping är terapi!



Kraaaam från vinansiktet


Linda

Men hallå det måste finnas skojigare saker än filter att köpa, tycker du att det är roligt att köpa mjölk också? Ett lyxigt läppglans eller lite kläder måste väl ändå ligga högre än ett filter. Börjar fundera på om vi verkligen är släkt. Tycker ändå attityden till shopping är bra det är vi som kommer att föra Sverige ur lågkonjunkturen för det behövs shopping till det. Ska jag chocka dig? Vi har köpt en ny bil Anders fick sin BMW såld så de beställde vi en splitter ny, det måste konsumeras :-) Ha det gött!


ida

hihi. det ska ja fixa frida. lilla george har inte fått den plats i bloggen som han förtjänar:P



PUBLICERAT: 2008-12-01, 12:10:52 | URL: http://idapersson.se
Frida

Ny bil!?!

Inte illa! Shit vad skoj!

Jo, kläder är ju roligare att shoppa än filter. helt klart. Helst av aldrig skulle jag vilja köpa en lägenhet på kungsholmen. Men eftersom man inte är av en adlig släkt så får man knega ihop pengar själv... så om sisådär 10-15 år så har jag en fin etta i stan :)

Då är du bjuden på champangeparty!

Kram! :)


fridolf

"helst av allt" skulle det såklart stå...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: