2008-11-04
 09:32:17

Det gick upp ett ljus för mig..

Jag har kommit på vad jag vill göra med mitt liv.
Men det kostar 100 000 kronor.
+ CSN lån


Linda

Nyfiken vad är det nu du ska bli? Om du nu skulle hitta 100 000 och bli vän med CSN igen.


Frida

Jag vill gå på Fotoskolan STHLM. Ååååh så kul det skulle vara.. men 25000 kr/termin * 4 är en del!


Linda

Gör som jag, har just avslutat en fotokurs kvällstid. För att lära mig Photoshop. Nu vet jag att man behöver inte ta en bra bild det kan man fixa till senare:-) Så nu sparade jag dig några tusen. Här hittar du lite kurser som du kan gå för mindre än 100 000. http://www.folkuniversitetet.se/templates/ArrLista05.aspx?id=110999

Ha det gött kussen!


Frida

Vad skoj! jag har faktiskt kollat på dem där kurserna! Jag funderar på att ta någon helgkurs eller någon längre! Betydligt billigare!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: