2008-05-15
 20:30:16

Vinprovning för Lina

Imorgon kommer LINA!!! Jag längar såååå!
Jag har inhandlat en Bag in Box som ska förtäras av oss.
En god värdinna som jag är, så smakar jag av vinet ikväll.
Dock kände jag inte riktigt om vinet hade det där lilla extra...'

....så det är bäst att jag tar ett glas till.
För Linas skull.


Så här glad var jag på rättegången idag.
Jag var såklart glad för att det inte var JAG
som satt där och blev förhörd.
Fast de är klart, hade de varit en rik, snygg åklagare
så hade jag ju gärna blivit förhörd.
Men nu var de ju inte det.
Oj.
Nu lät som jag en golddigger.
Fast de är jag ju..


h

men frida när ska du och jag avnjuta lite vinprovning och lyssna på thåström?


Frida

Men H. Det beror ju på dig.


h

ja du, om det ändå vore så enkelt. men jag ser bilden framför mig, mysigt.


Frida

Gotland? Jaaa följ me å jobba där vett ja! Du, jag å KGB!


Sabbe

hahaha.. diu e väl för go vännen!! I digg u!! Kör hårt me vinet!! o lätt att vi ska leka!! hehe.. bara diu int ska leka me freddo hela tiden såklart:P haha.. annars kör ja givet en personli guidning av öjn!! wiiiee!! ha en bra helg vännen!! kramkram


h

KGB!? jag tycker det är en alldeles utomordentligt ypperlig idé du kläcker vid detta tillfälle här och nu. Låtom oss glida in på detta sunkhak och se en ny thåström födas!


Frida

Sabbeeee! Om vi inte grillar eller partajar i sommar så blir jag besviken! Jag ska tvångs-hälsa på er någon helg. Hihi.
har du tränat något mer på att dricka vin? Eller har du blivit avskräckt? Jag har inte tränat något mer med ölen, men jag lovar, jag ska göra de! :)
Ha en bra helg vännen!
Kraaaaam!


Sabbe

haha.. tja, de går juh sådär me vintränandet!! skulle juh jobba i söndas, så ja tog cider på ferren i lördas för att va på den säkra sidan.. hehe.. men likförbannat ha ja en stor sån dära lucka över typ hela kvällen!! typiskt jobbigt!! men hehe.. ja ska jobba på de dära me vinet! promise!! vi få öva tisammans nån helg! =P diu diu diu.. diu ha juh semester snart!! (= balkong-vin för Fridolin!!) haha.. ha de bäst!! kraaams



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: