2008-05-09
 15:03:14

Veckans Hjälte!

När jag var ute på jobb idag och körde ca 30 km/h på en liten väg... så ser
jag två skator som beter sig lite underligt. När jag tittar närmare så ser jag att
det är en liten bebishare som de elakt jagar, i hopp om att få äta upp den.
Jag blev helt förtvivlad!
Så jag kastar mig ut ur bilen, svär åt skatjävlarna och räddar den lilla bebisharen
från en säker död.
Då ser jag att det ligger en till bebis i gräset, helt förskräckt.
Jag antar och hoppas att deras mamma fanns i närnheten, för jag flyttade
de små sötningarna in i en jättetät buske där inga skator skulle komma in.

Jag vet att man inte ska röra vilda djur.
Men va fan, de höll ju på att bli brutalt mördade!

Good Bless dom små liven!


Så här såg de ut.


sussu

fyyy va söta! va glad jag blir att du rädda dom de hade ja med gjort. Stackars små harungar. Va söööööta. Pussssss


sara

Du kanske vill vara med i mitt projekt jag ska starta när jag är klar med alla mina andra projekt (som att bli ekonomiskt oberoende). Döda alla fåglar! De är ju uppenbarligen enbart till skada. Dom och fästingarna.



PUBLICERAT: 2008-05-09, 22:57:14 | URL: http://nolita.blogg,se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: