2008-05-11
 17:53:22

Söndag i Hagaparken

Sommar, sommar sommar!
Dagen har spenderats i Hagaparken med hemmagjorda parma och mozarella mackor.
En liter ramlösa gick nog åt också. Det var STEKHETT!
Jag trodde att jag skulle svimma av hetta och törst så jag ställde mig i en
hundra meter lång kö till en liten minikiosk. Då jäklar är man törstig.
Mysigt hade vi det iallafall. Medan Malin sov av sig sin bakfylla så hade
Sara högläsning ut Hänt Extra för mig.
Malin och jag spanade även in lite kändisar. Vi såg bland annat en brunbränd svettig
Martin Björk som var ute och powerwalkade med ett par supersnygga solbrillor.
Ja, han var ju inte ful, om vi säger så. 
MUMS!



Malin, Jag å Sara. Sara brände sig rejält i solen så hon fick ta på sig sin tröja som
skydd! Stackars!


image216

Här kommer ett bildbevis på att jag, Frida Anna Maria Danielsson har kört bil
inne i Stockholm City. Jag är fantastiskt stolt över mig själv. 
Det kändes dock lite underligt att köra bil där man är van att GÅ, och att se allt
ur bilperspektiv.
Ja det var sannerligen ett "moment in life". 
Jag har inte upplevt så mycket i mitt liv som ni märker. 

Nu är det städning och förberedelser inför imorgon som gäller. Jag ska gå på rättegång
och se en mördare i ögonen. 
Fan så spännande!





sara

Jaa, men så mysigt det va! De va faktiskt inte så rött på min lilla bleka hud. Inte än i alla fall. Men tröjan drogs nog inte på en en sekund för tidigt. Hoppas du får en mysig kväll. Jag å Malin förbereder en gemensam middag.. inte knappt hänt sedan vi flyttade ihop för 6 månader sen.. om man räknar bort mackor.



PUBLICERAT: 2008-05-11, 18:55:28 | URL: http://nolita.blogg.se
Frida

Vad bra att du inte brände dig så mycket då! Mysigt med gemensam middag, jag ska nog också fixa till något att äta, men de blir då inget avancerat. Jag har varit såå duktig och burit ner massa kartonger i källaren, dammsugit å tvättat golvet! SKÖNT att ha de gjort! Rent å fint! Nu skulle de sitta fint med ett litet bord och en matta..


misstänksam

jag misstänker historieförfalskning... den där bilden togs väl ett helt dygn tidigare?


Frida

I fredags togs bilden.
Ursäkta om historien kändes förvrängd. Detta var inte meningen.


Frida

Hörru du misstänksamme Örjan!
"Frida Anna Maria Danielsson" Det är samma person... alltså jag.
Haha... så du vet..
Du tänkte väl att Anna och Maria var med i bilen ;)
GOT YOU!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: