2008-05-14
 08:28:57

Så roligt är det ju inte.

Magsår.
Jag älskar att filma material till ett inslag som jag sedan får fria händer att klippa
ihop tillsammans med musik.
En timmes material har jag filmat i ett nyöppnat gym i Uppsala, - förra veckan.
Idag ska jag får klippa ihop det...
Men datorn, eller rättare sagt Avid har rensat allt som ligger i projekten från förra
veckan... dvs ALLT råmaterial + synk från gymmet är putts veck!
En hel arbetsdags jobb åt helvete.

I förrgår fick jag hjälp av SVT:s Avid-expert att ta fram det rensade materialet.
Jag blev glad.
Igår när jag skulle kolla på materialet igen så var allt Offline. Dvs borta!
Jag bev arg.

Så nu sitter jag med magsår på tåget mot jobbet och funderar om Avid-experten
kommer att kunna hjälpa mig att få materialet online igen, eller om jag måste
filma om allt igen.
SÅ jävla roligt är de ju inte att filma.

Det hade varit så perfekt att bara behöva sitta inne och redigera idag.
Få lägga ner massa tid på ett inslag som blir jäääättebra istället för att stressa
ihop ett jobb som blir halvbra.

Ja, de är fan lite synd om mig just nu.
Håll tummarna, be till Gud, Allah eller fan och hans moster!
GÖR NÅTT BARA!


sara

Åhnej! Stackare. Det är ju faktiskt det värsta som finns. Hoppas hoppas att de blir bra ändå. Du vet ju på ett ungefär vad du filmade. Även om bilderna förmodligen inte kommer bli tagna med lika mycket omtanke. Kraam



PUBLICERAT: 2008-05-14, 11:31:42 | URL: http://nolita.blogg.se
Frida

Näää samma omtanke blir de inte... snyft.
Bitter.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: