2008-05-19
 22:43:14

Några i-landsproblem

Hur fan jag än bär mig åt så lyckas jag ALLTID sätta mig bredvid
en stinkande alkoholist på tunnelbanan. 
Och han (för det är ALLTID en karl) ska åka lika jävla långt som jag.
Jag vet att jag själv inte luktar hallon när jag har varit ute på krogen
och sitter på t-banan hem.
MEN:
- då är det helg
- mitt i natten
- 99% av resenärerna stinker som jag

What ever.

Nu har jag bekantat mig med den "nya" kameran.
Det känns jätteroligt men lite läskigt.
Det är så många nya rutiner som jag måste lära mig i Stockholm. Jag är dock
säker på att jag kommer att vara inne i dem på en vecka. Men ändå...
Den där första veckan blir nog lite nervös!

Jag fick en smärre chock i garaget när jag insåg hur JÄVLA (ursäkta alla svordomar idag)
trångt det var. Bilen är tre meter bred och parkeringsfickan är två meter bred.
Så kändes det iallafall. 
Sen är det en miljöbil jag ska köra, det innebär att bilen sitter fast i en sladd i garaget
så den får ström.
HUR STOR CHANS är det att jag kommer ihåg att dra ut den innan jag kör iväg bilen?
Nääää jag lär väl säker köra iväg med sladdjäveln i bilen.

Tänk så bra det är att man alltid har saker att oroa sig för.
Var skulle tiden gå åt till annars liksom???

Har ni föresten bekantat er med Kathleen Edwards?
Jasså inte?
Vilken TUR att jag är så snäll och gör det åt er nu då.


Sara

HAHAHA!!! Frida du kommer väl ihåg hur de gick när vi lånade Ilkers bil? Glöm INTE att dra ur motervärmaren sa han typ 50 gånger å vi sa näädå. Sen när vi backar ur, PANG motorvärmaren flög ur skåpet... Ilker tyckte de va onödigt av oss att ta ur kabeln både ur bilen och det låsta skåpet.. Kanske blir nåra favvisar i repris?


Frida

HAHAHAHA!
Vet du Sara! De var de första jag tänkte på när jag såg sladdarna! Shit alltså jag måste ha en komihåg-lapp!
De är bara så! Hjäääälp!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: