2008-05-04
 17:38:29

Nä, men vad hittade jag?

En cd-skiva med massa bilder från förr!
Även jag har varit ung!

Sandra och jag på gymnasietiden. Redan då alkoholiserade!


En gång i tiden vad jag hästtjej.


En gång i tiden gick jag in för att lära min att åka snowboard.


Men de gick inte.


En gång i tiden gick jag på studentbal.


Jag och Sandra på studentresa 


IT-gymnasiet


Ibland skulle jag vilja uppleva en stund från ungdomens år igen.
Då man hade full frihet utan ansvar.




Malin

Vaaa kuL! Frida du var ju korthårig! Vad fint de var! Jag håller helt klart med. tänk när man var yngre...då var allt så mycket enklare! haha!


Hanna

gud va kul det är med gamla minnen. Va kul för dig att du äntligen fått en lägenhet. Ja, det är klart vi måste gå och ta ett glas vin snart. Kram på dig



PUBLICERAT: 2008-05-04, 20:43:22 | URL: http://hanies.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: