2008-05-01
 10:41:45

Mot Fjollträsk!

Nu sitter jag i bilen mot Vällingby och min nya lägenhet!
Fy fan så bra de är med mobilt bredband.

För övrigt så är jag mysigt bakfull idag.
Perfekt!

Tack för igår alla Gotlänningar och Uppsalabor!
Åh så trevligt de var. Ni är verkligen ett härligt gäng
och jag kommer att sakna er!

Jag ska nog bjuda in mig själv någon helg och partaja med er igen!

Kraaam!


Sabbe

Heeey sambo!! de kommer kännas tomt här hemma utan diih!! men ja hoppas diu kommer trivas i ditt nya o egna hem =D vilket ja int tvekar på de minsta!! ett glas vin på balkongen;) o frida kommer trivas alldeles utmärkt! :P o ja hoppas diu hade skoj igårkväll.. även om vi int gjorde sällskap på slutet.. hehe.. men ja e säker på att diu tog väl hand um våra grannar;) hehe.. ta hand um diih så hörs vi snart!! puss o kraaaams


Roger

Haha men du få int vi vare me på tacklistan??;)
Hoppas att Din nya LH blir king å att resan ner till fjollträsk gick smärtfritt. Erkänn att du bara ville vara dig själv för en stund...;) Ha det gott


Frida

Sabbe: Du är alltid välkommen till min lägenhet, jag ska lära dig att dricka vitt vin också. Såå gott en varm sommarkväll! Hoppas det går bra med din nya sambo, det kommer kännas tomt utan dig å Moa ska du veta! Men vi måste ju såklart ses snart igen! :)
Puss å kraaaam!

Roger: Kompis! Hä ä som bra att int bo i pitä. Ja trivs som bäst i fjollträsk! Ha ha ha..
De var väldigt roligt att få prata norrländska igen! Men det närmaste norrland jag kommer nu är en norrlands guld på min balkong i Vällingby!
That's enought! ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: