2008-05-29
 17:12:04

Håll i pengarna för tusan!

Jag sitter och tittar på lyxfällan.
(på nätet så klart)

Det är verkligen bra för mig att se det här programmet.
Jag blir väääldigt uppskrämd och inser att det kan vara farligt att
shoppa för mycket. I Stockholm City imorse så toppade nyheten
"Kvinnor shoppar ihjäl sig".
Shit, jag tvivlar inte en sekund på det.
Jag ska nog åka hem och titta vad jag egentligen äger, och sen försöka
intala mig själv att jag INTE behöver shoppa någonting.

Dock ska jag faktiskt handla en sak innan jag åker hem....
några filtar som jag kan "klä om" min soffa med.
För den är ju inte skitsnyggt direkt.
Men på IKEA får man tre filtar för 100 spänn.
Det kan jag väl unna mig?
Jag får ju i stort sett en ny soffa!


Laila

Bara älskar lyxfällan...ska kika i kväll kl 20.00!
Att shoppas lös är det härligaste som finns, men sedan kommer det dåliga samvetet krypande. Men tre filtar på Ikea är inget du behöver ha ångest för!
Ha det!!!



PUBLICERAT: 2008-05-29, 18:55:45 | URL: http://lailassida.blogg,se
Frida

Eller huuur!
Jag vet absolut vad jag skulle göra om jag vann pengar. Shoppa järnet.... sen betala av csn-lånet! Ha ha!
Det blev fyra filtar, två mattor till balkongen, ett par nya gardiner och en liten gardinstång.
Pris: 512 kr.
Lite mer än vad jag hade tänkt, men IKEA är ju bara för billigt alltså!!

Mer shopping åt folket!
(eller oss kvinnor iallafall)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: