2008-05-25
 19:03:52

Dags för investering?

Nu, bara sådär... på tåget hem, så blev jag sugen på
att köpa blommor.
Ett balkongbord också.
Träningskläder..

Imorgon efter jobbet så ska jag nog ta mig en titt om jag orkar.


Carl

Hmm!!
Är det den sagolikt vackra kvinnan från ABC, som bloggar!! Trodde aldrig att jag skulle springa på dig igen!! :-)


Frida

Goddag Carl.
Vem är du?


Carl

Hej :-) Hm! Känns inte som något bra ställe att förklara det på :-) Men våra blickar möttes hastigt på ett jobb du var på den 13 Maj! Kände mig "nästan" oprofessionell.. :-)


Escobar

love is in the air...


Anonym

:-)...nä nä escobar....bara lugn...en väl bevarad hemlighet.....:-)


Frida

jag fattar ingenting..


Carl

Heej!! Nej jag förstår faktiskt det...:-) Inget särskilt att grubbla över....bara såg dig när du jobbade och tänkte "OJ"!! (Fan så klyschigt det låter känner jag nu!) Faktum är att jag är rädd för att du märkte att jag tittade lite för länge....:-) Men va fan....det var omöjligt att slita blicken juh!

By the way....du skriver väldigt bra!!


Sara

Va fan händer på din blogg engentligen Frida?


Frida

jag förstår lika lite som du sara!

13 maj = rättegång för min del....


ida

spännande:P


Frida

Lite som "Andra Avenyn" det här. Fast i en blogg, och utan tv-licens.

Jag kanske borde ta ut någon sorts avgift för detta.
Hmm...


Carl

Ja där fick man för att man var ärlig...:-)
Kul att man kan dra igång lite tankar och spekulationer iaf.....ja du får väl fundera lite!! Tror faktiskt att du knäcker nöten....:-)


Frida

Hur hittade du min blogg?
Jag måste vara otroligt bra på att marknadsföra mig.
Jag vet inte vem du är, men gissar på att du är en person som använder vapen i ditt yrke.
Iallafall om vi pratar om den 13 maj.

...och med tanke på att du faktiskt hittade mig så borde du ha det yrket som jag tror.


Carl

:-)...bara :-) Förstod att du inte bara var jävligt snygg..:-)

Ja det var minst sagt en slump kan man säga!!!


Frida

Mystiskt. Mycket mystiskt.


Anonym

Vad är mystiskt?? Behöver du fler ledtrådar...:-)


Anonym

Japp!


Carl

Hm!! Vet inte om jag vill delge dem till alla dina läsare dock...:-)

Men om jag har ditt löfte om diskretion, så lovar jag att du får informationen du behöver för att lösa "andra avenyn gåtan"...:-)

Men du får den på ett annat sätt....Vad sägs om den dealen???
:-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: