2008-05-30
 09:35:57

August

Vi hade en praktikant i onsdags. En tolvårig toksöt liten blyg kille från Lund.
Han fick följa med mig och Henning under dagen när vi gjorde jobb.
Jag styrde SVT-bilen dit vi skulle under dagen, och lilla August, som han hette,
satt snällt i baksätet.

Jag måste ha gjort något intryck på det lilla livet, för när han kom hem till sin
mamma i Lund igen så sa han:
"Vad lungt du kör mamma? Du kör inte lika häftigt som Frida."

Det ska dock tilläggas att Henning sa till August att han absolut  INTE ska
"se och lära av hur Frida kör".

Men du ska veta August, du är hjärtligt välkommen tillbaka hit till redaktionen
så kan vi åka ut på lite rally du å jag!

Rallybilen och  August på presskonferenslucnh


Sara

Fy fan vilken stoooor bil. Haha, hoppas du inte behöver köra en sån monsterbil i sthlm. I så fall får du parkera vid busshållplatserna.


Frida

Eller hur!
Jag kan bara köra bilen om det är på en rak väg. Helst E4:an.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: