2008-05-17
 11:35:29

AfterTrain på Drottninggatan

Igår var vi SJÄLVKLART på inferno. Jag, Lina, Sara och Malin!
Eftersom jag och Lina har så dålig ekonomi så beställde vi bara in två 
vinflaskar... haha... jag vet. Vi är inte kloka.
Men gott var det.
Och stammis som man är så bjöd bartender-Johan oss tjejer på varsin mumsig
shot. 
I loooove inferno!

Jag och Lina tog en paus från vindrickandet runt kl 22 och sprang över till
7Eleven och åt middag (varsin korv med bröd) och delade på en muffins.
Sen kom vi tillbaka igen.




Idag är det en ny dag.
Lina å jag ska snart bege oss till vällingby city och käka brunch
och ögonshoppa. Sen blir det party ikväll igen, och SJÄÄÄLVKLART
måste vi gå förbi inferno igen.


sara

GUUUD va snygga ni är tjejeer. Too bad vi inte kunde hooka upp idag. meeen, ni v in info. Jag va här å malolin där. Shit vilka upptagna människor. Nu ska jag sóva. De bästa med tv är gratis viiin. love love som jason säger. Puss å gonat



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: