2008-03-22
 16:48:36

Resan tillbaka.

Snö snö och åter snö.
Mellan Gävle och Söderhamn så var det full snöstorm. De var läskigt att köra bil då....
sa pappa...
För jag sov nämligen 50 av de 100 mil som vi åkte. Skönt för mig. Stackars lilla far som
fick agera chaufför hela resan.

Resan var lång men ändå trevlig. Mamma har döpt bilen till Percy och pappa försökte
beställa in en Big Mac på McDonalds kl 07.30 på morgonen. Personalen förklarade då att
de endast serverade frukost.
Pappa tyckte dock att det var lunch då.

Orkar inte skriva så mycket, men och andra sidan så finns de väl inte så mycket att berätta.
Vi har packat som galningar och nu går det inte in en endaste liten grej i bilen.
Imorgon ska vi åka tillbaka och resan börjar kl 04.30. Skönt att komma iväg ändå.
Det kommer att ta säkert 13-14 timmar med det fullpackade släpet och de hemska vädret.

Vemodigt som vanligt.


Här kommer lite bilder från ett snöigt norrland.



Huset och lilla Percy som står parkerad.



Mamma på promenad.



Kallt.

Citat från min kärleksfulla mor när jag står och kramar om mitt gosedjur "rosa pantern".

"Han är den enda som tycker om dig...
men så har han ju ingen hjärna heller..  ha ha ha"


Jocka

Vilken ond mor du har ..... ;)



PUBLICERAT: 2008-03-22, 18:19:49 | URL: http://got2music.blogg.se
Sara

Åååh va kallt det ser ut att vara. Usch usch. Jag är hemma i Lidköping nu. Sköönt med yta å vila. Hoppas allting går bra nu och att allt löser sig till det bästa. Jag tänker på dig massa här nere. Det är inte direkt det roligaste man kan göra. Men de blir bättre när du kommer ner, som min mor brukar säga. Ta hand om dig och kör försiktigt ner i snön med alla sakerna!! Och tänk på vilda vinkvällar och goda luncher, så kommer resan kännas lättare och mer lockande. RING om du känner att du behöver prata eller bara vara lite ledsen. I know the trip. Stooor kram



PUBLICERAT: 2008-03-22, 20:11:00 | URL: http://nolita.blogg.se
Sabbe

Gla påsk vännen!!
Hoppas allt gått bra där uppe!!
ses snart:)
kraaaam



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: