2008-03-02
 10:13:42

Peacock och bakfylla

Söndag igen.
Gårdagen gick åt till att återhämta sig efter fredagen som blev rätt hård.
Vi började väldigt lungt och det lutade till och med åt att vi INTE skulle gå ut.
Men efter några Gin och Tonic och lite skön musik så vaknade partystämningen till.
På tolvslaget mötte vi upp Antonsson vid Rådmansgatan och därifån trippade vi vidare
till Peacock.
Det var första gången vi var där och de var väldigt mysigt ställe. Sköna soffor och goda
drinkar. Synd bara att personalen var dryg (av av dem...)
När Peacock stängde så tog vi en bulle till Berns och tänkte ta en sista drink. Men kön var längre
än längst, så vi valde McDonalds istället. Det tackar jag gud för idag, med tanke på min bronto-bakfylla
som jag hade igår.
Jag lägger upp lite bilder sen när jag kommer till Uppsala..

Igår kollade jag på lägenheten i Vällingby som jag har tackat ja till. Köket var litet men helt perfekt
för en ensamstående människa som jag, badrummet var nykaklat och jättefint och fräscht, rummet hade gärna kunnat vara större. Men överlag så känns det väldigt bra. Jag hoppas att jag får besked snart om lägenheten, jag vill verkligen ha den.
Mysigt med balkong. Men framför allt fantastiskt skönt med ett eget boende igen.
Tiden får se.

Nästa helg blir det lungt. Då flyger jag till Luleå för att packa ner alla mina saker och sen hämtar
jag dem med bil i påsk. De känns lite vemodigt och jobbigt.

Så e det!


Tomas

Vilken fin blogg du har! ;-)

Men oj, var det så bakiskt? Måste ju varit den där giftiga flamberade gräddrinken som slipsen svängde ihop.


Frida

Jaa...
jag är förvånad över att jag lever idag.
Jag måste hålla mig till en sorts alkohol... inte vin, sprit OCH likör. My god!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: