2008-03-13
 21:41:22

Obetydlig torsdag

Samtal På Jobbet.

Jag: "Jag är sååååå glad över min nya lägenhet!!!"
Kollega: "Jag är lika glad för min nya bil, men jag tjatar inte så mycket som du hela tiden"

Jag:    "Nu ska jag till skomakaren, hejdå vi ses imorgon"
Kollega: "Jag skulle bli mer förvånad om du INTE skulle till skomakaren..."
(Jag har då varit där tre gånger på fyra dagar)

Jag har lockigt hår.
Jag har verkligen det. Sen jag klippte snedlugg så har jag verkligen insett hur
otroligt lockigt hår jag har. Idag lät jag det lufttorka efter simningen och luggen
såg ut som två korkskruvar. 
Nej. Det är inte vackert.
Jag ska försöka lära mig att göra något bra av håret. Kanske fixa så att jag kan
ha lockar ibland. Men de känns svårt.


Sist men inte minst.

Jag har lyckats tjata till mig mammas och pappas 3-sits soffa till min lägenhet. 
Eller egentligen så behövdes de inget tjat. Mamma frågade om jag ville ta den
eftersom de "ändå aldrig sitter där". Haha!
Eftersom den inte är så fin så ska jag köpa mig ett snyggt överdrag så den ser
skaplig ut.
Skönt. Då sparar jag pengar på de!


Hanna

Det är skit jobbigt med lockigt hår! Kram



PUBLICERAT: 2008-03-14, 19:29:47 | URL: http://hanies.blogg.se
Frida

Jaaaa, fy! Har du lockigt? Du har ju rakt å fint! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: