2008-03-20
 09:47:54

Min Ipod touch och jag.

Idag har jag ont i huvudet.
Aj.

På väg till bussen imorse så skulle jag lyssna på musik i min Ipod. Men det kom inget ljud.
Tryckte igen... men inget ljud.
Stendött.
Va faaaaan! har den gått sönder??? Vad är grejen?? Jävla skit!
Jag blev seriöst upprörd. 2500 riksdaler så funkar skiten inte efter en månad!

Efter ett tag insåg jag att jag inte har stoppat in hörlurarna i öronen.
Det tog ändå fem långa minuter innan jag insåg fakta.

Behöver jag säga mer?




Imorgon åker jag till Piteå.
100 mil med en blå volvo 240.
Kan inte bli coolare.
Det finns till och med radio i bilen.


ida

Skrattar. så jäkla bra!
Som när ja gick å prata i telefonen å sen fick ja typ panik, känner i fickorna å säger - nej jävlar nu har ja tappat mobilen. Smart...not:P



PUBLICERAT: 2008-03-20, 14:28:28 | URL: http://www.idapersson.se
Frida

Hahahahaha jaaaa visst är det sjukt att det blir så ibland! Så roligt!


sussu

haha du är kul!!! :) glad påsk



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: