2008-03-04
 18:18:49

Klippa mig och skaffa mig ett jobb?

Idag har jag gjort något som jag aldrig gjort förut.
Jag har bokat en klipptid på en mordplats.
De ni!

Vi var nämligen ute och filmade platsen där den mördade uppsalakvinnan har hittats,
och när jag hade tagit tusen bilder från tusen vinklar så tänkte jag att det vore ett
ypperligt tillfälla att ringa och boka en klipptid. 
Jag hade sååån tur och fick en på fredag morgon kl 08.00.
Ja, lite tidigt kanske. Men jag vill gärna klippa mig innan helgen känner jag.
Jag vill göra något annat med håret den här gången, kanske klippa lite mer lugg.
Men jag kommer antagligen att ångra mig mig sen och gråta som ett litet barn... men
håret växer ju ut så småningom.
Vi får se hur de blir.
Som med allt annat så bangar jag säkert.

Igår ringde jag bostadsförmedlingen om lägenheten. Det har ju gått LÅNG tid nu.
Jag vet ännu inte om jag får den..  det kan nämligen falla på att jag bara har vikariat.
Så nu kräver värden att jag ska referenser från min sambo i Uppsala, min "hyresvärd"
i Stockholm, och min chef på SVT. (Hjäääälp!!!)
Hårda bud alltså. 
Allt detta för en liten etta i förorten för 3200 kr!
Sjukt!

Nu ska jag hämta tvätten och överväga om jag ska åka till Stockholm imorgon
och gå på konsert.  Hmm....


Malin

konsert?! ojOJoj, e de ngn som hört av sig å bjudit med dig?! Eller ska du ta en stark ensam kväll i storstaden! You and the city!

Klipptid! Jag var osså å spanade på en klipptid i dag! Men ja vet inte om ja har råd med 800spänn på att fixa håret..Eller om ja hellre vill ha ett par nya jeans...vad prioriterar ja mest..hmm. Den som lever får se!



PUBLICERAT: 2008-03-04, 20:08:14 | URL: http://charmig.blogspot.com
Hanna

Ja, den kjolen är jätte snygg på. Kostade bara 99,50:- Billigt! Hur är det med dig annars? Vore kul att gå ut och ta ett glas vin någon gång om du är i Sthlm. Ha det bra.
Kram



PUBLICERAT: 2008-03-04, 20:53:57 | URL: http://hanies.blogg.se
Frida

Ja de vore jättekul att gå ut och ta ett glas vin!! Helt klart!
Jag kommer till sthlm nästa varje helg! Den här helgen är första gången jag inte kommer ner, för då ska jag upp till Luleå och hämta alla mina möbler! Uh jobbigt!
Vi får höras mer om de!
Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: