2008-03-16
 21:25:50

Jag har upptäckt en ny sida av mig själv...

En fantastiskt trevlig kväll på odenplan igår! Davids lägenhet var otrooooligt fin!
Nästan lika fin som min i vällingby. 
Vi började kvällen med en GT och Rappakalja. Det är verkligen underskattat att
spela spel. Så roligt.
Sen blev det dags för Singstar. Jag satt i ett hörn och var livrädd för mikrofonen. Så fort någon
försökte ge mig den så drog jag mig undan.... så höll det på i en timme ungefär.
Sen blev det andra bullar.

Vin makes people sing.

Ja, i detta fall iallafall. Jag sjöng som en sångfågel (fast tondöv) och vägrade att släppa micken 
när någon annan ville sjunga!
Hahaha.. herre gud så pinsamt. Men roligt!
Till fyra på morgonen höll vi på.

Kvällens citat kom från Henning:
"Alltså, det är ju dumt att Singstar inte känner av känslan man har när man sjunger"
Så sant som de är sagt kollega!


Kören


Tralla laa..


Jag och min ÖL! De ni! 


David, alias bartender. 

 
Alban o Rappakalja

Kvällen avslutas med att jag kommer hem till faster där jag ska sova. 
Lägger mobilen i handfatet där det är vatten.
Min mobil lever. 
Men displayen är inte vad den borde vara.
Den är lite mer tredimensionell. 
Coolt!


David

Nu fick du en ny läsare.
Tack för vin och sånginsatserna!!
D


Frida

Välkommen till min fantastiska blogg!
Och tack för senast!



PUBLICERAT: 2008-03-17, 14:24:11 | URL: http://fridadanielsson.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: