2008-03-02
 21:32:57

För att lätta upp stämningen lite - bilder

Här kommer lite bilder från i fredags.
Hur kunde jag bli så bakis...?


 
Stabila flickor!

Ostabila flickor!

  
Eldig god drink!

Sara har med sig hela party-kittet!


Saras drink var gudomligt god!
Den bidrog en del till min bakfylla.


Veckans bild



Det tar emot att lägga upp den här bilden. Men det ni ser är en
spy-bakis Frida som går i högklackat i ÖSREGN och letar efter lägenheten
som jag ev. ska få i Vällingby. Jag gick 1 km åt fel håll.
Jag har aldrig varit så förbannad, bakis och blöt i hela mitt liv.

Se och lär.
Gör inte mina misstag.


Sara

Stackar stackas Frida!! Jag tycker verkligen synd om dej. Men tänk på att drinken va farligt good! Annars är de roliga bilder, jag diggar den då Malin tittar fram lite sött. För engång skull ska de bli skönt att de är vecka nu. Kraaam på dej vännen



PUBLICERAT: 2008-03-02, 21:58:52 | URL: http://nolita,blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: