2008-03-26
 21:56:22

Fart å fläng!

Jag känner mig lite less.
På de mesta.
Det känns inte riktigt som om jag har någon struktur på mitt liv,
jag tar istället en dag i taget. Det är inte lik mig. Jag brukar ha månader
eller åtminstone veckor planerade i min kalender.
Och det trivs jag med.
Nu är det mesta bara en enda röra.

Åka hit. Åka dit. Göra ditt, göra datt.
Hinna de enda och det andra.
Jag är hela tiden på språng.

Helgen är inget undantag. Jag ska nämligen hem till Katrineholm igen... och därifrån
vidare till Örebro. Där ska jag plocka upp min älskade barndomsvän Joss the Koss
och vi ska shoppa järnet på IKEA.
Bland annat en stor spegel ska inhandlas till min blivande lägenhet.


80 x 180 cm.


Nu har jag precis lyxat mig med ett varmt o bad med peeling. SKÖNT!
Nu ska jag äta ett ägg och dricka en kopp kaffe.
Sen sova!

Sov Gott Världen!


Jocka

Tycker kanske att det innehåller en viss ton av nöjd Frida... Släpp sargen och kom in i matchen =)



PUBLICERAT: 2008-03-26, 23:08:27 | URL: http://got2music.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: